8 Ağustos 2012 Çarşamba

Backmasking nedir ?

     
Arkadaşlar backmasking olayını da elimizden geldiği kadar anlatacağız. Backmasking; şarkılara tersten, düşük sesle, genelde bass müziğin fazla olduğu yerlere gizli mesajlar yerleştirmektir.
Bunu duman grubunun şarkı sözlerinden biri ile örnekleyelim:
   


       Giderek üzdün bizi zaman sözü backmasking ile    -->   namaz izib nüdzü rekedig şeklinde olmaz zaten böyle olmasıda çok zordur çünkü her kelimenin tersi anlamlı bir kelime oluşturmaz.
       Giderek üzdün bizi zaman sözü backmasking ile     -->  namaz bizi üzdün giderek şeklindedir. Tabi bu backmasking için basittir sadece kelime oyununa dayanır asıl tehlikeli olan genelde bass müziğin yoğun olduğu yerlere yerleştirilen seslerdir. Bu sesleri bizim duymamızın bir önemi yoktur önemli olan beynimizin algılamasdır. Beynin sesi algılama frekansı kulağa  göre daha geniş bir aralıktır bu da algılarımızı etkiler.
        Backmasking masonik örgütler ve illuminatiye hizmet edenler tarafından kullanılmaktadır. Bu şekilde fikirlerini rahatlıkla yaymaktadırlar.
        Backmasking Türk müzik sektöründe de yerini almıştır. Biz bu amaca hizmet eden ünlüleri, şarkılarını, şarkılardaki şifreleri diğer makalemizde anlatacağız.

67 yorum:

  1. salaklar duman o zaman niye şarkılarında açtım kollarımı ibadet ettim dedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eegeeeee senin zekan bunlara yetmez

      Sil
    2. ulan aklıllı kardeşim ''bak giderek üzdün bizi zaman'' değil mi e bu tersten ''zaman bizi üzdün giderek olur ya da ''namaz nüdzü izib keredig '' olur sen onu mantıksızca sadece bi kelimeseni tersten okuyup diğer kelimelirini ters yapmazsan buna ben backmasking değil aptallık derim işte o kdr

      Sil
    3. ibadet sadece allaha karşı olmaz. şeytana ibadet ettiğini belirtmiştir

      Sil
    4. arkadaşlar sizin islamiyetten tam manasıyla haberiniz yok mu. bunların amacı bizim imanımızı yoketmek bizi dini açıdan yıpratmak.korkmak yerine Allah'a sığınalım cennet ucuz değil cehennem dahi lüzumsuz değil(rnk) imtihan dünyasında amaç sarsılmaz bir imanı elde etmek. Ne olursa olsun -ALLAHU EKBER-

      Sil
    5. aynen dumana illumnati gibi saçma bişey diyenin azına sıçıyım yani dumana laf eden allahından bulsun. illuminatide saçmalık zaten yok subliminal mesajmış yok back maskingmiş falan filan bunlara inananlarda serefsiz ortaya çıkaranlarda. hepsi uyduruk bu dünyada tek gerçek var oda bizi yaratan rabbimiz ALLAH tır.

      Sil
    6. bence illüminati neden gizli kalıyor niye varlığna somut delil olmuyor size söyleyim işlerine saman altından değil gözümüzün içine bakarak yaptıkları için gizli kalıyorlar

      Sil
    7. SENİN GİBİ BİR SALAĞI KANDIRMAK İÇİN OLABİLİR !!!

      Sil
    8. EGEEEEE, SENİN GİBİ BİR SALAĞI KANDIRMAK İÇİN OLABİLİR

      Sil
    9. Sivri zekalar zamanı tersten okumuş diğerlerini iae düzeltmişsiniz tek kelimeyi geri çevirmişsiniz buna saçmalık derim

      Sil
    10. Ya işte bizi kandırıyorlar

      Sil
  2. beynimizde ne gicikmis. algilamasin abicim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım sende beyin olmadığı için sorun yok :) Rahat ol sen yani :D

      Sil
  3. Dumanın ibadeti şaytanadır. Merak eden hayatı yaşa şarkısının sözlerini okusun. Örneğin nakaratı:

    ...Hadi keyfine bak inan bana
    Aldanma öbür dünyaya
    Hayatı yaşa
    Korkma
    Öbür dünyayı sorma
    Hayatı yaşa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi malmısın ya diyoki hayatı yaşayabildiğin gibi yaşa iyi yaşarsan obur taraftada daha iyi yasarsın olumdende korkmazsin diyo. ne şeytanından bahsediyosun sen amk ya.

      Sil
    2. La amk aldanma öbür dünyaya diyor. Bunu nasıl "yaşayabildiğin gibi yaşa öbür tataftada daha iyi yaşarsın" şeklinde yorumlayabiliyosun anlamıyorum amk. Şarkıları ne kadar bence ergenlik zamanında eğlenceli gelsede adamlar inanmıyor yada farklı bişeye tapıyor besbelli. İnanmıyo diye dinlemiycek değilsin ama körü körüne bağlanma kardeşim senin dini değerlerine laf söyleyen adama ya da gruba.

      Sil
  4. hangi şarkıyı dinliyicez bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türkü dinle dicemde Azer Aktaş illuminati

      Sil
  5. korkuyorum korkmalımıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçmalama ne korkucan onlar senden korksun

      Sil
    2. bende korkuyom bence korkmalısın

      Sil
  6. Ne manyak bir dunyada yashiyoruz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adamsın la valla gece gece kalktım araştırma yaptım deli gibi uğraşıyorum ne olduğunu öğrenmek için en mantıklı cevap senden geldi teşekkür ederim ben yatıyorum iyi geceler

      Ali Gümüş.

      Sil
    2. doğru soylüyorsun

      Sil
  7. ot gibi yaşamak lazım

    YanıtlaSil
  8. herşeyde de illuminatiyi aramayın ne kadar saçma o zaman kullandığımız her kelimeden birşeyler çıkıyor hepimizi illuminati oluyoruz :D ahaa bakın o zaman dedim demek ki namaz ne kadar saçma mı demiş oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin küçük kafacığın bunları anlayamaz...bunları okuma daha iyi olur

      Sil
    2. yorum yazıpta kafanı yorma sen aç gaga dinle

      Sil
    3. doğru demiş lan kız,her boku başkasına yorucağınıza önce insan olun,kendiniz inanıyosanız inancınız sağlamsa bunları korkarak araştırmayın aaa illuminati bunları yapıyo aha yandık demeyin,o kadar müslüman geçiniyosanız öyle davranın,başkasına yüklemeyin her boku

      Sil
    4. ben var olduğuna inanıyorum var olduğuna inanıpta yaşayan insanlarında yaradan düşünceyi özgür ruhumuzu yarttıysa neye inanıp neye inanmamak bizim elimizde herkezin özgür bir iradesi var :) ama kimse ölümsüz deyil DİKKAT..

      Sil
    5. Yarramın kafası üçgen what is dissssss illumiyarakti :)

      Sil
    6. Bak canım sakın illuminatiyi savunma! Çünkü her pisliğin altında o şerefsizler var.

      Sil
  9. hayır namaz nekadar sacma demiş olmadı ama bu adamlar için beynı yıkanmıs dininden,aileden,toplumdan,vatandan,geleneklerden,uzaklaşmıs 1 insan bile adamlar icin önemli ahsan sen hucuk beynini yorma saten kus kadar o da gitmesin mason ve benzeri toplumlar adetlerine dinlerine geleneklerine baglıdır onlar ıcın baska gelenek ve din yoktur nekadar yükarıda saydıklarımdan uzaklastırırlarsa kaldıkı bu yontem beyin yıkama benzeri bir oladır adamların cıkarına hem maddi hem manevi türküyedeki genclerin hali belli onların istedigi genclik turu saygısız etrafından bi haber dininden uzak milletini bilmeyen gibi

    YanıtlaSil
  10. ADIM ALEYNA DEMİRKAYA ( e posta istemesinler diye anonim yaptım da :D )Her gördüğünüz şeye illüminati demeyin unutmayın illüminati gizli bir örgüt her yerde kendini belli etmez ayrıca jusit , rihanna(illüminati prensesi) , demi , lady gaga ,beyonce , madonna(illüminati kraliçesi)jay-z , miley.... daha bissürü war türkiyeden tarkan , acun ve sertap erener illüminati One Direction'a illüminati diyenler yanılıyor ewt eskiden illüminatiydi ama SİMON COWELL yüzünden ( x factor jürisi ) simon One Direction'u illüminati yapmak için müzik piyasasında yardım etii we onları zorla illüminati yaptı :D BEN ONE DİRECTİON VE LOUIS TOMLINSON 'UN EN BÜYÜK HAYRANIYIM :D onların her şeyini biliyorum o yüzden benle One Direction illüminati diye tartışmayın Ayrıca Zayn Müslüman ve Louis de Müslüman olmak istiyo..! ve taylor swift illü değil bu çok tartışıldı onu sewmiyorum ama illü değil arkadaşlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zayn trafik kazası yapsa ölmez neden biliyomusun zayn müslüman adsafsa :D

      Sil
    2. Zayn müslüman bi kere taam mı .s.s.sss

      Sil
  11. lous'i tutan mı var olsun oda Müslüman ... şimdi bana olamaz deme o zaman kesin illular asıl one direcition illu.. son zamanlarda justinim de sahnede kussmuştu neden çünkü illunun damarına sokduğu uyuşturucu yüzünden Harry de sahnede kustu ahaa noldu? al sana illu işte oda damardan alıyo yani zorluyolar .. sson zamanlarda çok belli oluyo..zaten iki seçenek sunuyolar se*mi uyuşturucumu diye çoğu tabi uyuşturucu diyo o yüzden öyle söyldim ,şimdi sen kalkmış one direction , zayn , Louis Müslüman olmak istiyo diyosun bizim türkiyedeki müslümanlarıda gördük (sertap erener ,.. vs) iş Müslüman olmakla olmuyo iş onlara katılmamakla oluyo... eğer zorla yaptırıyolar bunu diyosan haa bak orası doğru işte...

    YanıtlaSil
  12. ama zyn mslmn .s.s

    YanıtlaSil
  13. ama benim adım elvan dalton alayınızın amına sokarım baston hadi siktirin gidin lan dalyaraklar hersey bitti amq illuminati kaldı. siz kendinizi akıllı mı sanıyorsunuz lan hakkaten?? işinize gücünüze bakında üç beş kuruş kazanın eve ekmek götürün amq kodumun beyinsizleri..

    YanıtlaSil
  14. Ya bu seyle inanmiyosaniz siktirin gidin ugrasmayin, okumayin..

    YanıtlaSil
  15. asil görmezden gelırsek akılsızlık yapmıs oluruz

    YanıtlaSil
  16. burdan kastamonuda ki enişteme dayıma ve teyzeoğullarıma çok çok selamlar ayrıca köy muhtarımız devrimci hakkı abi bu yazıyı görüyorsan söz seneye ödiycem.

    YanıtlaSil
  17. fazla araştırma yapsam banada bulaşır mı acaba? :s

    YanıtlaSil
  18. ya bana bunlar anlamsız geliyor pek inanmak istemiorum

    YanıtlaSil
  19. ve herşeyi illuminati gözüyle bakıyorsunuz başbakanı bile buna alet etmişiniz anlamdım

    YanıtlaSil
  20. Ya hangi sarkiyi dinleyiceyimi sasirdim

    YanıtlaSil
  21. ne olursa olsun ALLAHU EKBER

    YanıtlaSil
  22. o değil de kenan doğulunun kız sana hayran olsunlar şarkısının arkasındada hadi bi cesaret çıplak gel diyor

    YanıtlaSil
  23. g.tünüzden element uydurmayın lan bir kelimeyle backmasking mi olur. içiniz fesat sizin. duman grubunu kötülemek için uydurulmuş. örnek verecektiysen mantıklı bir örnek vereydin. buradan senin akp li olduğunu bir cahil olduğunu çıkardım. bu kadar dar kafalılıkla daha ne kadar içine edeceksiniz ülkenin merak içindeyim.

    YanıtlaSil
  24. yazar taifesi duman şarkısını örneklemiş yau kulagınız mıçınızamı monteli nedir. hadi oranızdan anladınız diyelim bunu anlamaya çalışabilirim ama bazılarının agzının ishal olmasını anlayamıyorum;) yoksa agzınızdamı mıçınıza monteli.

    YanıtlaSil
  25. İllüminati diye bişey var, bu doğru ama herşeyi buna yorup da cıvkını çıkarmayın işin. Katty Perry hakında da neler diyolar, ne şimdi o kötü birimi hayır. Onu dinlemekten asla var geçmem. Eğer bişeylerden şüpheniyor ve korkuyorsanız sadece Allaha sığının yeter. Siz dönmedikçe, kimse sizi yolunuzdan saptıramaz!

    YanıtlaSil
  26. Anlaşılan ergen yaştaki arkadaşlar burayı ele geçirmekte. Neyse. Arkadaşlar bu illüminati dediğimiz örgüt yahudilerin kurmuş olduğu hâlâ faâl bir örgüttür. Şeytani ayinleri türk televizyonculuğu tarafından açık edilmiş olup varlığı da kanıtlanmış bir örgüttür. Dünyayı yönetmek amacına hizmet eder. İllüminati'li medya, pop şarkıların ele geçirdiği müzik piyasası, bunların beyinlere verdiği uyuşturucudur. Hanginiz israil'in filistin'de yüzlerce insan öldürmesine kayda değer bir karşılık verdiniz? hanginiz yediğiniz yiyeceğin içtiğiniz içeceğin içeriğine bakıyorsunuz? hanginiz oyun oynamayı bırakıp ta, açıp 2 kitap okuyorsunuz? Demek ki beyniniz uyuşmuş durumda. Bu uyuşturucuyu da dinlediğiniz rap şarkılardan, diğer popçulardan, rock müzik gruplarından almadığınız ne mâlum?

    YanıtlaSil
  27. ege Güldürdün kardeşim :D

    YanıtlaSil
  28. Saçmalamayın Basra'da neden bunu araştırın kendine bak diyenlere seslenişim;orda bizim Müslüman kardeşlerimizi öldürüolar yakında sıra bizde siz sadece onların ve GDD nin yeni dünya düzeni altındaki oyunlarına kanmış ve bir göz bandı gibi sizin gözünüzü kapatmışlar.Hedefleri 3.dünya savası var.Bunların sadece başlangıç olduğunu düşünürsek siz daha çok dalga geçin... Suan dünyayı batıl yönetiyor(batı)bizimde dünyaya gönderiliş amacımız 3 :Allah'ın halifesi olmak,Allah'a kulluk etmek,dünyayı imar etmek ve bizde bunları uygulayın diye anlatıyoz.bu arada

    YanıtlaSil
  29. Korkuyooooooom anaaammmmmm

    YanıtlaSil
  30. O zaman paso namaz diyenler de yıllardır zaman mı demek istiyorlar eyy büyük koca yazının sahibi. :D la ne güldüm ya.

    YanıtlaSil
  31. insanların ruhuna fesatlık verenleri allah onları alsın.

    YanıtlaSil
  32. insanların ruhuna fesatlık verenleri allah onları alsın.

    YanıtlaSil
  33. Groeten van de grote orde van verlichting aan de verenigde staat en aan de hele wereld, dit is een open gelegenheid om deel te nemen aan de gemeenschap van de Verlichten waar je je verloren dromen kunt herwinnen, en ook waar je het licht van rijkdom en rijkdom kunt zien . . geluk. zonder enig bloedoffer. En we betalen ook de som van $ 550.000 om alle nieuwe leden te krijgen als ze lid worden van de broederschap en ook een huis naar keuze en locatie met investeringen, samen met deze kans in het leven om ze beroemd te maken.

    VOORDELEN GEGEVEN AAN NIEUWE LEDEN DIE DE ILLUMINATI BROEDERSCHAP WORDEN TOEGESTAAN.
    1. $ 350.000 contante beloning.
    2. Een nieuwe Sleek Dream CAR ter waarde van USD $ 150.000 USD
    3. Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
    Een maand overleg met de 5 beste ter wereld.
    De leiders en de 5 belangrijkste beroemdheden ter wereld. Als je geïnteresseerd bent, neem dan contact op met het volgende e-mailadres = greatestilluminati4@gmail.com of onze wahtsapp +14705435889

    Je moet ouder zijn dan 20 jaar voordat je lid kunt worden van de Illuminati-broederschap.

    groetjes thadeus lam

    YanıtlaSil
  34. İlluminati'ye nasıl üye olduğuma dair tanıklığım. Büyük Illuminati'ye büyük bir üye olarak katılmak isteyen ve beni harika bir üye olarak isteyen insanlarla tanışmak istiyorum. Adı Lord Felix Morgan'dır. Hayatımı ölüm aşamasından kurtarmama yardım et. Yaklaşık 2 yıl altı ay sonra taburcu edildi. Illuminati'nin pek çok üyesi tarafından ihanete uğradıktan sonra. Yıllar boyunca umutsuzdum ve finansal olarak yerdeydim. Ama bir gün internette gezinirken büyük İlluminati Lordu Felix Morgan'ın yazısına rastladım ve eğer büyük İlluminati'den biriyseniz ünlü, zengin ve hayatta başarılı olabileceğinizi söyleyen bir yazıya rastladım. Onunla iletişime geçtim ve her şeyi açıkladım ve kullanılan kayıt defterini tavsiye etti ve başlamama yardımcı olması için büyük üyeye para ödedim ve Illuminati Dünya Düzeni'ne inisiye oldum. Bundan sonra, bana tüm yönergeleri verdiler ve inisiyasyondan sonra yeni üyelerin toplam 1.000.000 $ nakit ile ödüllendirileceğini bildirdiler. Lord Felix Morgan'ın yardımıyla. İlluminati'nin tam bir üyesi olarak tamamen inisiye edildim. Tavsiyeniz, daha önce bir dolandırıcı denediğiniz veya denediğiniz yönündeyse, katılmanıza yardımcı olmak bana kalmış, bu yüzden Lord Morgan'ı deneyin. Gelecekteki yaşamınızda istediğiniz şey olmak için en iyi şansınız. Onunla WhatsApp +2348055459757 üzerinden veya e-posta ile iletişime geçin: Illuminationofficial565@gmail.com

    YanıtlaSil