7 Ağustos 2012 Salı

Subliminal mesaj nedir ?

        İlluminati ile çok içli dışlı olan bu terim bu konu ile ilgi araştırma yapmış herkesin kulağına çalınmıştır. Peki nedir bu  Subliminal mesaj ;
        Subliminal mesaj resimlere ilk bakışta algılayamayacağımız şekilde mesajlar yerleştirmektir. Biz bu mesajları bakar bakmaz algılayamayız fakat beynimiz bunu algılar. Bu algı bize yön verir. Bu örnekleri en fazla gördüğümüz yerler çizgi filmler ve dünyaca büyük markalardır(bu kadar büyük olmalarının sebebi ne acaba ?)              
       İşte bir takım subliminal mesajlar :


1. Pepsi ile başlayalım :
        Hepimizin bildiği gibi marketlerde ki içecek dolaplarında 330 ml içecekler üst üste konulur pepsi de bunu kullanmış pepsi kutu kolalar üst üste konulunca sex yazısı rahatlıkla okunabiliyor bu da bizi beynimiz tarafından onu almaya yönlendirir.






2. Cocacola :
        Soldaki resim cocacolanın hazırladığı bir afiş sağda ise afişteki buzun yakınlaştırılmış hali var. Herşey ortada. Cocacola bu teknik ve 25. kare tekniğiyle satışlarını %70 arttırdı.








3. Camel :
       Camel(bilmeyenler için sigara markası) ingilizce deve anlamına gelir ve sigaranın kapağında deve resmi vardır fakat devenin sol ön bacağında bir kadın resmi vardır resimde gayet net ve rahat görülebilir.
Bir gün bir camel sigara paketi görürseniz mutlaka inceleyiniz.





4. Aslan kral :
        Hemen hepimiz bu çizgi filmi biliyoruz. Dışarıdan bakıldığında çok masum görünüyor fakat bu sahnede yıldızların oluşturduğu şekilde sex yazdığı açıkça görülmektedir. Çocuklarınızı bu tehlikeden uzak tutunuz.






Şimdilik sadece bu örnekleri verceğim yazıyı daha fazla boğmayalım. Eğer daha fazla örnek görmek istiyorsanız Google görsellerden subliminal mesaj yazıp arayınız.

35 yorum:

  1. ilginiz ve bizi bilinçlendirdiğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. sağolun. Bu konu hakkında herkesi bilinçlendirmek lazım

    YanıtlaSil
  3. Resimler cizilmiş yapraklar düşünelim alt alt sıralanmış ve yaprakları hızlı bir şekilde çevirdiğimizde görüntü canlana bilmesi saniyede 25 resim yaprağı bunun içersine sıkıştırılmış reklamlar olabilir örneğin herhangi a şirketinin bir film esnasında kendi reklamını bir kareye sıkıştırıp fark etmeden bilinç altına yerleştirmesi. Şimdi gelelim bu reklamlarda ön gösterdiğin cinsellik olayına . Bir reklam yapıyorsan tüketiceye arz ettiğin üründe tüketicinin hatsafhada mutlu olacağını yansıtmaya çalışırsın.Bir insanın en çok endorfin salgılandığı anda cinsell has anıdır. Şimdi şirket ürününü cinsell objelerle çekici kılmaya çalışıyor .Bu doğrumudur satıcı için doğru alıcı farkında değil ve sonuç olarak satıcı mutlu alıcı mutlu bunun ahlaksal boyutu toplumdan topluma tartışılır ama yinede bu olaya geniş bakınız işi islami cihad çıkartalım hadi gösterelim günlerini 25. kareyi onlara yedirelim birlik olalım içmeyelim sıçmayalım filan gibisinden olaya dalmayın olayıda çok gizemleştirip ürküterek uuu la la bla bla bla anlatmayın aq bu nasıl bi anlatım tarzı yaws şirket senin olsa ürününü satmak 25 karenin 24dünde kendi sikini koymaktan çekinmezsin aq birde mason dediğin 10 tane filan değil bir çok mason var kendi aralarında derecelendirilmiş sonuç olarak ben sen gibi insanlar adamların iki tane siki yok aq yada dereceye göre sik çıkmıyor adamlarda aq ha birde biri için mason diye şüpheleniyorsan git sor mason musun değilmisin diye inkar etmezler mason olduğunu gerçi sen masonu görsen sikine taparsın. o ayrı

    YanıtlaSil
  4. BÖYLELERİ DE VAR İŞTE KURBAN KESİM

    YanıtlaSil
  5. Aslanın karşısındaki şey yıldızlar değil beyefendi,onlar aslanın ağzından cıkan ruh benzeri şeyler''ruh'' diyebiliriz,onlar aslanın ağzından çıkıp göğe yükselirken o yazı şeklini alıyorlar Casper gibi düşünün..

    YanıtlaSil
  6. basbaya sex yazıyo ruhla filan ilgisi yok

    YanıtlaSil
  7. aslında en dogrusu tv izlememek...

    YanıtlaSil
  8. v.h.v.k.i.b.a.a. Burada Bende İlluminati nin Asıl Merkezi Olan Gerçek Sahibini Açıklıyorum. • Fakat Bende Nereden Başlayacağımı Bilemiyorum Doğrudan Gerçek Şeytandan başlarsam Sizleri korkuturum diye çekiniyorum ve en Önemli si de Şeytanın gerçek Kimliğini açıkladığım zaman ve sizlerde bildiğiniz halde Şaşıracaksınız ve inanmıyacaksınız ( bunun nedeninide biliyorum ) Onun için yavaş yavaş açıklayacağım Bende Birçok Şeyleri önceden görmekteyim ve gördüğüm küçük olaylar çabuk gerçekleşmekte Büyük olaylar ise zaman almakta ve Benim yaşadıklarımı ve yaşamakta olduklarımı yazmayacağım (çünkü yaşadıklarım 20 Yıl oncesinden Başlamakta ve O geçmişte kalan Dehşet Günleri hatırlamak istemiyorum) ve çok zaman alır ve sizlerde Dehşete düşerdiniz Onun için Kısa keseceğim ve En son gördüğüm Savaştan Bahsedeceğim Evet Çok Büyük bir Savaş Gördüm Fakat bu Savaşın Başlaması ile Bitmesi bir Oluyor " Daha doğrusu bu Savaş Beklenen Armageddon Savaşıdır ve doğrudan söylüyorum Asıl bu Savaş İnsanlar la Cinler , Ruhlar arasında bir Savaş Olacak ve Son Savaş Olacak ve Kazanan İnsanlar Olacak ( çünkü İnsanlara Bu defa Gerçek Bir Güç Yardım edecek ve Biliyorsunuz ki Şeytana bir Mühlet verilmiştir işte o Muhlet O zam Sona erecek bu Nedenle Şeytan Son kozunu ve tüm gücünü kullanacaktır kazanmak için ( Fakat Şeytanın asıl ne olduğunu bilmiyorsunuz Belkide Gözlerinizi çıkaracak kadar Burnunuzun ucundadır).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya Egemenliği

      Yukarıdaki yazından alıntı:

      "... Bende Birçok Şeyleri ÖNCEDEN GÖRMEKTEYİM ve gördüğüm küçük olaylar çabuk GERÇEKLEŞMEKTE Büyük olaylar ise zaman almakta ve Benim yaşadıklarımı ve yaşamakta olduklarımı yazmayacağım (çünkü yaşadıklarım 20 Yıl oncesinden Başlamakta ve O geçmişte kalan Dehşet Günleri hatırlamak istemiyorum) ve çok zaman alır ve sizlerde Dehşete düşerdiniz Onun için Kısa keseceğim ve En son gördüğüm Savaştan Bahsedeceğim EVET ÇOK BÜYÜK BİR SAVAŞ GÖRDÜM Fakat BU SAVAŞIN BAŞLAMASI İLE BİTMESİ BİR OLUYOR " DAHA DOĞRUSU BU SAVAŞ BEKLENEN ARMAGEDDON SAVAŞIDIR ve doğrudan söylüyorum Asıl bu Savaş İnsanlarla Cinler , Ruhlar arasında bir Savaş Olacak ve Son Savaş Olacak ve Kazanan İnsanlar Olacak (çünkü İnsanlara Bu defa GERÇEK BİR GÜÇ YARDIM EDECEK ve Biliyorsunuz ki Şeytana bir Mühlet verilmiştir işte O MÜHLET O ZAMAN SONA ERECEK ..."

      Sen bazı şeyleri önceden gördüğünü söylüyorsun. Buna DURUGÖRÜ deniyor. Bazı kişiler senin gibi bazı şeyleri önceden görebiliyorlar. Ancak bu kendiliğinden olan bir şey değil. Sen farkında ol ya da olma bazı ruh varlıkların etkisi altındasın ve bunları sana gösterenler de onlar.

      Öte yandan, burada önceden sana gösterilen ÇOK BÜYÜK BİR SON SAVAŞ tamamen gerçek ve bunda yüzde yüz haklısın. Evet sana ARMAGEDDON SAVAŞI gösterilmiş. Sana başkaları bu konuda inanmayabilirlerse de söylediklerinde bazı noktaların dışında yüzde yüz haklısın. Zaten bu bilginin kaynağı sen değilsin. Ancak Armageddon Savaşı konusunda biraz düzeltme yapmak gerekiyor.

      "... Asıl bu Savaş İnsanlarla Cinler , Ruhlar arasında bir Savaş Olacak ve Son Savaş Olacak ve Kazanan İnsanlar Olacak (çünkü İnsanlara Bu defa Gerçek Bir Güç Yardım edecek ..."

      Bu kısımda biraz düzeltme yapmak gerekiyor. Bu savaşta cinlerle insanlar arasında bir savaş olacak diyorsun. Bunun anlamı gerçekte şöyle:

      Şeytan'ın Magoglu Gog sıfatıyla, kendi kontrolü altındaki ulusları TANRI'NIN YERDEKİ TOPLUMUNU OLUŞTURAN İNSANLARA saldırtması olayıdır. Sen buna cinlerle insanlar arasındaki savaş demişsin, yani aslında özünde doğru söylüyorsun. Bu savaşı tetikleyenler cinler olacaklar.

      "... çünkü İnsanlara Bu defa Gerçek Bir Güç Yardım edecek ..."

      Evet güç var, GERÇEK BİR GÜÇ var. ARMAGEDDON GERÇEK GÜCÜN KENDİSİNİ GÖSTERECEĞİ BİR ZAMAN OLACAK. Aslında Şeytan ve cinlerinin kendilerini gizleyerek perde arkasından iş yapmalarının nedeni de zaten BU GERÇEK GÜÇ nedeniyledir. Bu GERÇEK GÜÇ olmasaydı bunları ne engelleyecekti? O zaman subliminal mesajlara, saklanbaç gibi oyunlara ne gerek kalırdı. Kısacası kendilerini gizlemeleri için hiçbir neden olmazdı. Çünkü güçlü varlıklar olarak insanlardan çekinecekleri hiçbir şey yok. Ama GERÇEK GÜCE karşı koyamayacakları için, işi farklı şekilde götürmek zorunda kalıyorlar. İnsanları sonunda yok oluşa sürükleyebilmek için kendi varlıklarını gizlemek en uygun yol oluyor. Çünkü, GERÇEK GÜÇ onlara her istediklerini yapabilme özgürlüğünü vermiş değil. Evet, Şeytan ortaya GÜCÜYLE çıkamıyor, yalnızca bir İDDİAYLA çıkabiliyor! Çünkü Şeytan ve cinleri GERÇEK GÜCÜN SAHİBİNDEN ÇOK KORKUYORLAR!

      -----------------

      Yakup 2:19:

      Sen Tanrı'nın bir olduğuna inanıyorsun, iyi ediyorsun. Cinler bile buna inanıyor ve titriyorlar!

      ----------------

      Şeytan'ın GERÇEK GÜCÜN SAHİBİNİ suçlayan İDDİALARI bir DAVAYI oluşturuyor.

      Bu DAVA uzunca bir zamandan beri SÜRÜYOR.

      Bu DAVA ARMAGEDDON gelince SONA ERECEK.

      Mahşerin Dört Atlısı

      Armageddon

      Bir kehanet - "BÜYÜK SIKINTI"

      Dünya Kimin Elinde?

      Sil
  9. 2 • Gelelim Piramit Gerçeğine ( Biliyorsunuz Yaratıcı ile Şeytan Arasın da geçen olayı Şeytan Mühlet istedi ve " Bana Mühlet ver Kaybeden Sen Olursun " dedi Bu nedenle Şeytana Ona verilen Mühlet dolmadan önce bu b Dünya Kurulalı beri Kazanmak için İnsanlara Her Yönden Saldırmaktadır tıpkı ( Ahtapodun Kolları Gibidir). 1.Tüm Dinler ile 2.İnançsız Ateistlik ile 3.Bilim ile ( örnek Cenevre deki Cern Araştıtması bunlar Hepside Şeytanın Planlarıdır Yukarıda ki Arkadaşın Belirtiği Gibi Şeytan Cinler daha doğrusu b Ruhlar İnsanları bu b Dünyada %99 Kullanmaktadır lar ve Çok Güçlüdürler ve O Cern denemesinde tam sonuç Alınsaydı ve Ozon Tabakasında Büyük bir Koridor Açılacaktı Asıl İblis için v.s.) 4.İlluminati ile Buda açıkça tam Gerçeği ispat etmektedir " Bu Piramitin Asıl anlamı Nedir bunu daha sonra açıklayacağım" Biliyorsunuz Mayalar da Piramit inşaa etmişler dir bunu yaptıran da tabi ki yine Şeytan dı fakat korkunç olay yaşandı Aniden Kalplerinde ki Perde açılı verdi ve Şeytan ın Gerçek Yüzü ile yüzleştiler ve Anladılar ki İnşa ettikleri Piramit Şeytan İblis içindir ve Bu Nedenle O Korkudan O Dhşetten ve Yüzleşmeden Korkudan Her şeyi Bırakıp Kaçtılar Dağıldılar (aynen Benim gibi Bende bu nedenle doğrudan sizlere Söylemiyorum Şeytanın asıl Kimliğini Sonunda Söyleyeceğim ) • Mısır Piramitlerine gelince Resimlerde İnsan fakat Yüz Şekli Şahin Kafalı buda doğru Bunlar Şeytanın İç Şekli Görunüşletidir Hele Sadece Piramidin Birtanesinde ve sadece Merkez Odada Bir Resim vardır Bunun Şekli ise Diğerlerinden farklı Bunun şekli şöyle iki Ayakları üzerinde Bir İnsan Fakat Yüz Şekli Ne İnsan nede Şahin Bunun Yüz Şekli yani Kafas Bir Çakal Kafası Şeklinde dir ( Aynen Benim Yuzleştiğim gibidir ) ve O Odaya Yılda Bir defa Işık girmektedir

    YanıtlaSil
  10. 3 •Bunların bu Resimlerin Anlamı nedir? Gördünüz gibi Şeytan yine İnsanları Kullanarak Kendi Amacı nı Zaferini Hedefi ni Çizdirmiştir (Yani Şeytan O Muhlet İçersinde Kazanamaz sam hiç Olmaz ise Resimler ve İnşa ettirdiği Piramitler ile tatmin olurum demekte " zaten %10000.." Kazanamayacak ) •Şimdi de yukarıda bahsettiğim Piramit Gerçeğine Bunlarda bir Hedefin İşaretlrtidir Simgesi dir , Sembölüdür Tabii Şeytan için " İllimunati de Nasıl Semböl işaret var Bir Piramit ve Tepede de Bir b Göz Yani b Güneş İşte buda Çok doğru ve Kanıttır ki Şeytanın amacı nedir ( Sanırım artık farkına varmışsıznızdır Ahtapodun Şeytanın ne olduğun halâ varmadıysanız buna Sizi enngellemekteyse çünkü buna çok gücü yetmektedir bu nedenle daha sonra söyleyeceğim ). •Evet bu Resimlerin hepsi de Şahin ve Çakal Kafalı ve Piramitin Tepesinde ki b Göz Güneş Resmi Bir Hedefin iddiaa nın ve amacın işaretleri dir. •Eğer Şeytana Ona verilen O Mühlet içersinde Kazanır ise Şeytanların Bedenleri İnsan bedeni gibi Olacak Konuşabilecekler fakat Yüz Şekilleri birer Şahin Şeklinde olacak Asıl Şeytanın İblisin Kendisinin Yüz Şekli Bir Çakal Kafası şeklinde (Benim yüzleştiğim gibi ) Olacak ve bu b Evren İknci kez Yaratıldığında bir Piramit Şeklinde Olacak ve Piramitin En Tepesine de Şeytan yani Tek Göz olan b Güneş Oturacak ( ve böylece Şeytan O Mühlet içersinde iddiaa yı Kazanmış olacak ve İnsanlara bu b Dünyada ki yaptıkları yanına kâr Kalacak ve Azap falan da görmüyecek ve böylece Şeytan Güneş b Nurunu Tamamlamış Olacak Bu Nedenle Piramitin En Tepesine Konacak) Fakat Önceden de Belirtiğim gibi bu Asla ve Asla olmayacak Çünkü buna İnsanların Sahibi Asla İzin vermeyecek ve Kaybetmeycek te " Onun Şeytan İblis Güneşin işini Bir Titreşim ile Bitirecek tir " ve Bundan sonrada Hiç bir İnsan Bedenleri Azap Görmeyecek
    4
    • Şeytan Güneş Kaybetiği zaman Ne olacak O zaman da Bu b Evren ikinci Yaratılışında Yine Bir Piramit Şeklinde Olacak Fakat Ters altüst bir Piramit Şeklinde Olacak ve Tüm Şeytan Bedenler b Beyaz Işıklar b Yıldızlar Dibe Vuracaklar ve Azap Görecekler ve Şeytan asıl İblis Güneş te Yine Piramitin ucunda Olacak Fakat Dibinde aynen dipsiz bir Kuyu gibi b Nuru b Beyaz Işığı Sönmüş olarak ve Kendi sine ait Çakal Bedeni Olacak ve Ebediyen Azab Görecek

    YanıtlaSil
  11. 4
    • Öncedende belirtiğim gibi Ahtapot Kolları Yani Şeytan Güneş Kazanmak için İnsanları Her yönden Kullanmaktadıtr bu nedenle Tüm Dinler ,Ateistler, Budistler, İlluminati , v.s. Hepsi de Ona hizmet etmektedir ve bu Saydıklarımın hepside Biri birleri ile zıttlar, düşmandır fakat yine Bunların Hepside tek bir Noktada birleşmektedirler çünkü hepside hatta tüm İnsanlar ( Ben Hariç çünkü gerçeğin özünü bildiğim için ) Evet yine Bu kişilerin Hepside tüm İnsanlar Sonunda yine Şeytanın oyunu na tuzağına gelmekte dir Çünkü Hepside Şeytanı sevmektedirler Yani b Güneşi seviyorlar bu nedenle ona kimse Küfür edemez ( yine ben hariç) Buda bu b Dünyada Onun çok güçlü olduğunun bir ispatı dır ve kanıttır Onun için bunu sizlere ispat etmek için şunu söylemezini istiyorum veya yazmanızı veya içinizden söylemenizi bakalım Başarabilecek misiniz fakat çok eminim ki bunu söylemeye hiç bir kimse cesaret edemez ( Nedeni ni biliyorum Bende bu nu Söyleye bilmem için ve buralara yaza bilmem icin bu cesareti almam için aradan tam 20 yıl geçti ve geriye dönüpte neler yaşadığımı hiç hatırlamak istemem Fakat yinede şimdi o b Şeytan asıl İblis b Güneş az da olsa bana Artçı Depremler yaşatmaktadır fakat öncekine İlk Depreme benzemiyor ve bunlarda geçecek çünkü sonu yaklaşmakta dır ) Sizden istediğim şu Sözü Söylemenizi " Siktir Git Amına Kodumu Cennetten Siktir Edilmiş Pislik Şeytan Güneş ". Eğer bu Sözü Söyleye bilirseniz bilin ki O zaman Ben Yanlışım ve Bunca 20 Yıl Boyunca Ben Boşuna Çekinmişim , Korkmuşum bu Sözü Söylemek için " Siktir Git Amına Kodumu Cennetten Siktir Edilmiş Pislik Şeytan Güneş " • En önemli si de Sizler ile Burada 20 Yıl Önce gördüğüm çok önemli Rüyayı paylaşacağım ve onun Tabirini yapmanızı istiyorum ( daha doğrusu ben bunun anlamını biliyorum ) yinede sizlerden bir yorum isteyeceğim ve O Rüya yı Daha Sonra Paylaşacağım
    •Son olarakta evet Mayalar o Şeytanın İblisin gerçek Yüzü ile Yüzleştikten sonra O Dehşetten Herşeyi bırakıp Korkudan Kaçıp Dağıldılar ( Fakat Nereye Kaçsalar da Şeytandan Kurtuluş yoktur çünkü bu b Dünya Şeytana ait Bu yüzden Mayalar kaçarak Şeytandan kurtulmuş olmadılar Bu nedenle Şeytan onlara kendisi hakkında Bildikleri gerçekleri ve yaşanan o dehşet anını zamanla Mayalara Unutturdu ve Onları yine yakaladı ve kullanmaya başladı ve Mayalar Toplumundan gelen şu anda b Dünyada 30-40 civarında Ülke bulunmakta Bir tanesi de Japonya dır Buda ispatı dır ki Şeytan b Güneşin yine onları yakaladığına dair Bu nedenle İnsanlar Ancak İblis b Güneşe verilen Mühlet sona erdiği zaman Kıyamette Kurtulacak lar )

    YanıtlaSil
  12. yani o sözü söylediğimizde ne oluyor ? Şeytan mı geliyor ? Çakal başlı insan gövdeli bir canlı mı geliyor ??

    YanıtlaSil
  13. Tüm Gizli Gerçekler Burada TIKLAYIN

    YanıtlaSil
  14. şetan güneş sen sağlam zırvalamışsın he :)

    YanıtlaSil
  15. @seytan günes
    sen delimisin?

    YanıtlaSil
  16. ne kullaniyon len sen?
    aynisindan bende istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  17. ADIM ALEYNA DEMİRKAYA ( e posta istemesinler diye anonim yaptım da :D )Her gördüğünüz şeye illüminati demeyin unutmayın illüminati gizli bir örgüt her yerde kendini belli etmez ayrıca jusit , rihanna(illüminati prensesi) , demi , lady gaga ,beyonce , madonna(illüminati kraliçesi)jay-z , miley.... daha bissürü war türkiyeden tarkan , acun ve sertap erener illüminati One Direction'a illüminati diyenler yanılıyor ewt eskiden illüminatiydi ama SİMON COWELL yüzünden ( x factor jürisi ) simon One Direction'u illüminati yapmak için müzik piyasasında yardım etii we onları zorla illüminati yaptı :D BEN ONE DİRECTİON VE LOUIS TOMLINSON 'UN EN BÜYÜK HAYRANIYIM :D onların her şeyini biliyorum o yüzden benle One Direction illüminati diye tartışmayın Ayrıca Zayn Müslüman ve Louis de Müslüman olmak istiyo..! ve taylor swift illü değil bu çok tartışıldı onu sewmiyorum ama illü değil arkadaşlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin viblotorunun pili bitmiş kızım,değiştir gecer bunlar,bilmediğin konularda oyle heryerde yorumda yapma,sonra eline viblotor yerine balta sapı verirler.beni hatırlamıssındır umarım hanı oradan from your dreams:)

      Sil
  18. siktir git lan şizofren

    YanıtlaSil
  19. " Siktir Git Amına Kodumu Cennetten Siktir Edilmiş Pislik Şeytan Güneş " sözünü yazarken cennetten önce virgül koysaydın. bize farkettirmeden cennete küfür ediyorsun ve bizede ettiriyorsun. hangi taraftasın.

    YanıtlaSil
  20. justin bieberdemi illu şimdi yoksa zorlamı ?

    YanıtlaSil
  21. bencekız haklı olabilir ama bu illu hareketini herkes yapıyo bilmiyolar hiç bişe onlara nolcak simdi

    YanıtlaSil
  22. resmlr gorunmuyr

    YanıtlaSil
  23. ya kola lı olan resmi anlamadım biri anlatabilir mi ?

    YanıtlaSil
  24. Sana bunları şeytan yazdırmış, almış aklını işte,

    YanıtlaSil
  25. LA İLAHE İLLALLAH MUHAMMEDEN RESULALLAH

    YanıtlaSil
  26. memleketimin hepsi başbakan değil sadece, aynı zamanda bilim adamı, tarihci, ve muhalif;)

    YanıtlaSil
  27. ya 25. kare tekniğini anlamadım yani coca colada

    YanıtlaSil
  28. O cocacolada sol taraftaki penis sağ taraftaki kadın. Yani kadın penisi .... :D

    YanıtlaSil
  29. 1991 yılı yapımı Terminatör filminde 9 - 11 mesajı

    Bunlar bilinçaltı mesajları mı, yoksa doğrudan verilen mesajlar mı?

    9-11 olayından yıllar önce yapılmış filmler

    Asıl İlluminati piramitin en üstündekilerdir. En üsttekiler kötü ruh varlıklar olarak Şeytan ve cinlerdir. Sonra alttaki insanlardan oluşan yapı geliyor. Bu alttaki grup zihin kontrolüyle her türlü şekilde yönlendirilirler. Bunlara ne yapmaları söylenirse onu yaptıkları için, ürettikleri filmlerde de kendilerine ilham edilen mesajlar bulunurlar. Yani ister bilinçaltı denilsin, ister başka şekilde adlandırılsın, asıl mesajları verenler Şeytan ve cinlerdir.

    Cinler, zihin kontrolüyle 9-11 mesajını yıllar öncesinden vermişler. İnsanlar bunu 2001 yılından sonra olay gerçekleşince anlamış oldular.

    Peki acaba şimdi de benzer şekilde önemli bir mesaj veriyorlar mı? Yani gelecekte gerçekleşecek bir olayın mesajını!

    Evet. Onlar, yakında gerçekleşecek büyük bir olayın mesajını şimdiden veriyorlar: The Great Harvest - Büyük Hasat

    MESAJ: "BÜYÜK HASAT GELİYOR"

    Ama bu kez bir farkla: Hasata yol açanlar bunlar olsalar da, bu hasat kendileri tarafından getirilmiyor. Ama onlar "Siz göreceksiniz gününüzü!" anlamında bu mesajı vermekten hoşnutluk duyuyorlar. Çünkü onların amacı, insanları şimdiden yozlaştırarak bu "HASAT"a hazırlayıp, gelecek hasatta biçilmelerini sağlamaktır. Onlar kendi ifadelerinde söyledikleri gibi, bu amaçla "KATALİST" rolünü oynuyorlar.

    ---------------

    "HH: All I can say on this, is that even the Earthly lines of our "extended" Family, ONLY KNOW AS MUCH AS WE TELL THEM. Certain information they may not use wisely, or with proper regard to our Creator, and our One Infinite Creator.

    As has been said before, "the top of the pyramid, is not the top of the pyramid."

    "... Daha önce söylendiği gibi, piramitin en üstü, piramitin en üstü değildir."

    Çünkü en üstte görünmez varlıklardan oluşan kötü ruhi varlıklar bulunur.

    ---------------

    PİRAMİTİN GERÇEK YAPISI:

    Piramit iki bölümden oluşuyor:

    A- RUH VARLIKLAR: En üstte Şeytan ve hemen altında cinler olarak görünmez ruh varlıklar.

    B- İNSANLAR: Şeytan ve cinlerden sonra gelenler olarak piramitin aşağı katmanlarındaki insanlar.

    PİRAMİTTE ÜST SIRALAMASI

    Ruh varlıklar:

    1- ŞEYTAN

    2- CİNLER: "Gizli Eller" adı verilen üstteki teşkilat.

    İnsanlar:

    3: GİZLİ ELLERE ARACILIK EDEN GRUP: "Gizli Eller" adı verilen cinlere aracılık eden ve adı verilmeyen bir grup insan

    4: EN ÜST DÜNYA KONSEYİ: Ülkeleri temsil eden ulusal liderlerden oluşan en üst dünya konseyi.

    5: ULUSAL KONSEY: Bölgelerin liderlerinden oluşan ulusal konsey.

    6: BÖLGESEL KONSEY: Bir bölgenin yerel liderlerinden oluşan bölgesel konsey.

    7: YEREL HÜCRE GRUPLAR ya da AİLE KÜMELERİ: Yerel liderler

    ---------------

    İlluminati "Türkan" sayfasından

    YanıtlaSil
  30. Evet güç var, GERÇEK BİR GÜÇ var. ARMAGEDDON GERÇEK GÜCÜN KENDİSİNİ GÖSTERECEĞİ BİR ZAMAN OLACAK. Aslında Şeytan ve cinlerinin kendilerini gizleyerek perde arkasından iş yapmalarının nedeni de zaten BU GERÇEK GÜÇ nedeniyledir. Bu GERÇEK GÜÇ olmasaydı bunları ne engelleyecekti? O zaman subliminal mesajlara, saklanbaç gibi oyunlara ne gerek kalırdı. Kısacası kendilerini gizlemeleri için hiçbir neden olmazdı. Çünkü güçlü varlıklar olarak insanlardan çekinecekleri hiçbir şey yok. Ama GERÇEK GÜCE karşı koyamayacakları için, işi farklı şekilde götürmek zorunda kalıyorlar. İnsanları sonunda yok oluşa sürükleyebilmek için kendi varlıklarını gizlemek en uygun yol oluyor. Çünkü, GERÇEK GÜÇ onlara her istediklerini yapabilme özgürlüğünü vermiş değil. Evet, Şeytan ortaya GÜCÜYLE çıkamıyor, yalnızca bir İDDİAYLA çıkabiliyor! Çünkü Şeytan ve cinleri GERÇEK GÜCÜN SAHİBİNDEN ÇOK KORKUYORLAR!

    -----------------

    Yakup 2:19:

    Sen Tanrı'nın bir olduğuna inanıyorsun, iyi ediyorsun. Cinler bile buna inanıyor ve titriyorlar!

    ----------------

    Şeytan'ın GERÇEK GÜCÜN SAHİBİNİ suçlayan İDDİALARI bir DAVAYI oluşturuyor.

    Bu DAVA uzunca bir zamandan beri SÜRÜYOR.

    Bu DAVA ARMAGEDDON gelince SONA ERECEK.

    ARMAGEDDON: BÜYÜK HASAT

    Mahşerin Dört Atlısı

    Armageddon

    Bir kehanet - "BÜYÜK SIKINTI"

    Dünya Kimin Elinde?

    YanıtlaSil
  31. İNSANLARIN PERDE ARKASINDAN YÖNETİLMELERİ ZİHİN KONTROLÜYLE OLUR.

    Ama zihin kontrolü ne işe yarar diye sormak gerekir. Zihin kontrolü yalnızca bir ARAÇTIR.

    ZİHİN KONTROLÜNÜN AMACI İNSANLARA SAHTE FİKİRLERİ VE ÖĞRETİLERİ VERMEKTİR.

    1. Timoteos 4:1-3

    Ruh açıkça diyor ki, son zamanlarda bazıları yalancıların ikiyüzlülüğü nedeniyle ALDATICI RUHLARA ve CİNLERİN ÖĞRETİLERİNE kulak vererek imandan dönecek.
    ----

    Bilinçaltı yani subliminal mesajlar bunda önemli bir rol oynarlar. Şeytan ve cinler insanları devamlı meditasyon ve mantra denen zikirleri yapmaya teşvik ederler. Bu sayede bunları yapanların zihinlerine kendi istedikleri fikirleri verebilirler. Doğrudan ya da mantra ve diğer yollarla yapılan meditasyonun asıl amacı kişinin zihnini ele geçirmektir. Önce meditasyon yapılır sonra da transa girilir. Yani zihin cinlere teslim edilir. Örneğin transa girmiş bir zihne astral seyahat deneyimi yaşatılarak, bu sayede insanın ruhunun ölmediği, ruhun bedenden ayrı yaşayabildiği ve öbür alemlere gidebildiği gibi sahte öğretileri kabul etmeleri sağlanır. Ya da yine trans yoluyla ölmüş kişiler yaşıyormuş gibi gösterilerek, bunların verdikleri sahte mesajları Tanrının verdiği bilgilermiş gibi görmeleri sağlanmış olur. Bu insanların, transta gördükleri kişilerin öbür alemde yaşıyor olduklarını sanmaları sağlanır. Ve insanlar bu şekilde, öbür alemde olup biteni bunlara anlatanları Tanrının elçileriymiş gibi görürler. Hem "demek ki ölenler aslında ölmüyorlarmış" der, hem de onlardan gelen sahte öğretileri benimserler.

    Önceki yazıdan:

    Zihin kontrolünün ikinci bir kısmı ise zihni bu yöntemlerle değil de, SAHTE FİKİRLERLE KÖRLEŞTİREREK yapılır.


    İNSANLAR BU SAHTE FİKİR VE İNANÇLARLA KİLİTLENMİŞLERDİR. Şeytan bu insanlara bunları yaparken oldukça etkilidir. SAHTEKARLARIN SESİ YÜKSEK ÇIKTIĞINDAN, DOĞRUYU SÖYLEYENLERİN BAĞIRIŞI DUYULMAZ. Bütün medya, para, olanaklar insanların aldatılması yönünde seferber edilir. İnsanlara sahte yalan şeyleri doğrudan ya da dolaylı olarak aşılamak için var güçleriyle çalışırlar. Ama yine unutmayalım, asıl yapanlar cinlerdir. Bizler bazı şeyleri açıkça görsek bile, açıkça dile getiremeyiz. ÇÜNKÜ ŞEYTAN İNSANLARI TANRI'YA TAPINDIKLARINA İNANDIRTMIŞTIR. GERÇEKTE İSE KENDİSİNE TAPINDIRMAKTADIR VE İNSANLAR BUNUN FARKINDA DEĞİLDİRLER. ZİHİNLERİ KİLİTLENMİŞTİR. AÇMAK İSTEYENLERİ DÜŞMAN GÖRECEKLERDİR. Yaptıkları şeyler, kullandıkları semboller, daha söylenemeyecek sayısız şey hep Şeytan'ın onlara doğru diye öğrettiği şeylerdir. Aslında bir yandan da bu kişilere doğruyu göstermek gerekmiyor. Çünkü onların seçim hakkı var. Aldatılmak onların da hakkı. İnsanlar ruhun ölmediğine inanma hakkına sahipler. İsterlerse reenkarnasyona da inanabilirler. Daha birçok inanç ve uygulamalar vardır. Ama bunlar tabudurlar YANİ KİLİTLİDİRLER. Neden? Tanrı neden bunları ortaya çıkarmıyor?

    Şeytan ve cin kaynaklı sahte kerametler, mucizeler, işler:

    2. Selanikliler 2:9-12 Fakat bu kanunsuz adam (mecazi adam), ŞEYTAN'IN KONTROLÜNDE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ İŞLERDEN aldığı destekle varlığını sürdürürken, etkileyici işler, sahte alametler, şaşılacak şeyler gerçekleştirerek, her türlü hileye başvurarak, YOK OLMAYA GİDEN KİŞİLERİ ETKİLEYECEK. Aslında o kişiler, kendilerini kurtarabilecek olan hakikat sevgisine içlerinde yer vermemelerinin karşılığını görürler. BU NEDENLE TANRI, YALANA İNANMALARINA YOL AÇAN ALDATICI BİR GÜCÜN ONLARI ETKİLEMESİNE İZİN VERİYOR Kİ, HEPSİ YARGILANABİLSİN. Çünkü onlar hakikate inanmadılar, tersine KÖTÜLÜKTEN ZEVK ALDILAR.
    ----

    Demek ki, Tanrı kötülükten zevk alan kişilerin Şeytan ve cinlerin kurbanları olmalarına ve bunları aldatmalarına izin veriyor. Bu kötü bir şey mi? Hayır. Bu kötüler, kendi hayal dünyalarında kendilerinin cennetlik olduklarına inanabilirler. Ya da başka bir yolla aldanırlar.

    Daniel 12:10

    Birçokları kendilerini arıtıp temizlenecek, lekesiz duruma gelecek, ama kötüler kötülük etmeyi sürdürecek. KÖTÜLERİN HİÇBİRİ ANLAMAYACAK, bilgeler anlayacak.
    ----

    YanıtlaSil
  32. Yanılgı: CEHENNEM İNANCI İNSANLARI KÖTÜLÜK ETMEKTEN ALIKOYAR

    Birçok insan cehennem inancının faydalı olduğunu ve hatta gerçek adaletin bu şekilde gerçekleşeceğine inanıyorlar. Öte yandan bu inancın BU DÜNYADA KÖTÜLÜKLERİ ENGELLEMEDİĞİNİ rahatlıkla gözardı ediyorlar! Örneğin Suriye ve Irak'ta yüzbinlerce kişi vahşice öldürüldüler. Bu vahşetleri yapan insanların çoğu bir CEHENNEME İNANAN insanlardılar, öyle değil mi? Herhalde onlar ateist değildiler. Ama her nedense, onların bu inançları, bu insanları düşman gördükleri diğer insanlara her türlü vahşeti yapmalarını engellemedi. Neden?

    İşin aslı gerçekte şudur:

    CEHENNEM İNANCI ÖNCELİKLE İLK BAŞTA YARATICIYI KÖTÜLER.

    TANRIYI SADİST BİR KİŞİ OLARAK GÖSTERİR.

    ASLINDA BU İNANÇ, ŞEYTAN ve CİNLERİN SADİST KİŞİLİKLERİNİ YANSITIR.

    Zaten bu inancın kaynağı da bunlardır. Çünkü Şeytan ve cinler insanları cehennemde yakmakla tehdit ederek, zoraki bir tapınmayı sürdürmelerini istiyorlar. Hatta iş bununla da kalmıyor. Onların tehditleri mezarda ölülere yapılan azapları bile kapsıyor. İnsanlar ölünce kendilerine ne olacağını merak ediyorlar. Bunlar ilk başta insanın ruhunun ölümsüz olduğu yalanını zaten verdiklerinden, şimdi bu yalanın üstüne başka yalanları katarak insanlara manevi işkenceler yapabilirler. Bu tür yalanlara inanan insanlar Tanrıyı gerçekten severler mi? Hayır. Bu insanlar tıpkı başlarında bir diktatör olan bir halk gibi davranırlar. Halk gerçekte başlarındaki diktatörden nefret etse de, kendine bir zarar gelmesin diye mecburen dalkavukluk yapmak zorunda kalır. Kısacası cehennem inancı insanların ZORLA DİNDE KALMALARINA yarar. Ama yalnızca bununla sınırlı değildir.

    CEHENNEM İNANCI SAYESİNDE İNSANLAR BİRER ZOMBİ HALİNE GETİRİLEBİLİRLER. Yani bu tür inançlarla korkutulan bir kişi, iç dünyasında gün be gün manevi işkenceler yaşayabilir. Bu kişi gerçekte Tanrı'yı zaten aslında sevmez ve sevemez. Tıpkı hor görülen, itilip kakılan birinin durumunda olduğu gibi, içinde nefret tohumları yeşerir ve zamanla kendisi de bu nefret ettiği kişilere benzer bir kişilik geliştirebilir. Sonunda böyle bir kişi başkalarına karşı her türlü vahşeti yapabilecek bir hale bile gelebilir. ASLINDA CEHENNEM İNANCIYLA AMAÇLANAN İKİNCİ BİR ŞEY DE BUDUR. Burada gerçek tanrısal sevgiye dayalı etik ve ahlak kuralları geçerli değildir. Tam tersine satanizm vahşetini aratmayan, hatta daha fazlası olan bir inanç yoluyla insanların birer zombiye dönüşmeleri sağlanır. Böyle olduğu vahşet haberlerinden de görülebilir. Yıllar yılı sayısız vahşet olayı gerçekleşti, bombalar patlatıldı, çoluk çocuk, kadın erkek her tür insan vahşice öldürüldüler. Burada şunu sormak gerekiyor. Bu olayları yapanların kaç tanesi satanisttiler? Hemen hemen hiçbir İSMEN satanist değildiler değil mi? Hayır onlar doğrudan Şeytan'a tapınan insanlar değildiler ama gerçekte Şeytan ve cinlerin öğretileriyle beslenip kendilerini Tanrı'ya tapındıklarını sanan insanlardılar. Gerçekte ise, onlar Şeytan ve cinlerinin kendilerini yönlendirdiği işleri yapmış oldular. Yoksa aksi takdirde bütün bunları Tanrı yaptırdı demek gerekir.

    Evet, Şeytan ve cinler hangi fikirlerin insanları hangi eylemlere yönelteceğini çok iyi biliyorlar. Örneğin evrim kuramı yoluyla, güçlülerin hayatta kalabildiğini ve zayıfların ise ortadan kalktığını öğrettiklerinde, bu inanç insanları hayvanlar gibi davranmaya itecektir. 20. yüzyılın ilk yarısında olan da zaten buydu. Bir de, Hitler ve Naziler gibi insanlara evrim kuramının yanı sıra "üstün ırk" felsefesini yutturunca bu vahşetler tam cinlerin istediği kıvama eriştiler. Bu şekilde, bu fikirler sayesinde Stalin ve Hitler gibi insanlar büyük vahşetleri gerçekleştirebildiler. Çünkü onlar bu ÖĞRETİLERLE, İNANÇLARLA birer ZOMBİ haline dönüştürülmüşlerdi.

    YanıtlaSil
  33. İNSANIN RUHU ÖLMEZ!

    Diğer yalanlar bu temel yalanın üzerine inşa edilir:

    KÖTÜLER CEHENNEMDE YANARLAR!

    Ama önce,

    KABİRDE AZAP GÖRÜRLER!

    Bu inançlar neden var?

    İnsanların normal hayatta bile geceleyin mezarlıklardan korktukları düşünüldüğünde, bu inançlar acaba neye hizmet eder? Diyelim ki, geceleyin bir grup olarak ıssız bir yerde bir mezarlıktan geçiyorsunuz, ama kalabalık olduğunuz için pek korku duymuyorsunuz. Derken siz bir nedenle burada tek başınıza kalıyorsunuz. Bu durumda orada ne hissederdiniz? Diyelim ki, siz pek korku duymayan birisiniz. Ya aynı durumda, bu ıssız mezarlıkta 10 yaşındaki bir çocuk olsaydı. Örneğin 10 yaşındaki çocuğunuz geceleyin sabaha kadar bu ıssız mezarlıkta TEK BAŞINA kalsaydı, acaba bu çocuğunuzun ruh hali ne olurdu? Bunu bir kız çocuğu üzerinden düşünün! Küçük çocukların da ruhu ölmüyor değil mi? Acaba bu inanç bir çocuğu, bir genci, hatta bir yetişkini nasıl etkiler?

    Örneğin bu olayı 13 yaşında ölmüş ve İYİ BİR ÇOCUK üzerinden ele alalım. İyi bir çocuk bile olsa, yine de herkes gibi bu olayları yaşamak zorundadır. Çocuk ölmüş ama ruhu yaşıyor! Yani bütün olan bitenin farkında. Ruhu tabutunun yanında mezarlığa kadar cenaze alayına eşlik ediyor. Oraya varınca bütün olanları diğer insanların yanında havadan izliyor. Kendi cesedinin mezara indirilişini görüyor. Ve artık ruhunun dışarıda serbest kalma vakti sona ermiş oluyor ve ruhu yeniden cesedine giriyor. Derken üzerine toprak atılmaya başlanıyor ve bu genç bütün bunları an be an yaşıyor. Daha sonra bütün cenazeye katılanlar mezarlıktan ayrılıyor ve 13 yaşındaki çocuk TEK BAŞINA bilinçli bir şekilde bedeninin içinde bekliyor. Mezarın içinde sarılıp sarmalanmış, hatta serbest olsa bile gidecek bir yeri yok! Dışarıda hava belki karardı ve gece oldu ama zaten farketmez ki, çünkü içerisi zifiri karanlık. Belki geceleyin yağmur yağıyor ve yağmur suları toprağı ıslatıp mezarın içine çamur akıtıyor. Bulunduğu yer gerçekten çok ürkütücü ve çok rahatsız edici ama yapabileceği bir şey yok; çünkü ÖLEMEZ! Bütün bunları ÖLMEYEN RUHUYLA yaşamak zorunda.

    Ama daha bitmedi. Şimdi bazı ruh varlıklar kendisini ziyaret edecekler ve o da bunu biliyor! 13 yaşındaki bu çocuk pek kötü biri olmadığı halde, kendisinden de kuşku duyup korkuyor. Çünkü iyi ya da kötü biri olup olmadığına karar vermenin kendisine düşen bir şey olmadığını biliyor. Yaptığı ve sonradan pişmanlık duyduğu bazı hataları aklına geliyor ve gelecek ruh varlıkların kendisine eziyet edebileceklerini hesap ediyor. Ama artık yapacak bir şey yok; kendisine kalan tek şey beklemek, beklemek, beklemek. Çıldırmadan beklemek! Bir saat kendisine belki de bir yıl gibi geliyor. Derken beyaz ışıklı bazı varlıkların kendisine doğru geldiğini görüyor. Geceleyin ıssız mezarlıkta, üstelik mezarın içinde. Acaba kendisine işkence yapmaya mı geliyorlar? Şu an ailesi evde, arkadaşları başka yerde, kendisi ise sorguda. Peki ama bu sorgu için böyle bir mekan uygun mu? Neden başka uygun bir yerde ve gündüz vakti değilde, böylesine zifiri karanlık korkutucu bir ortamda diye kendisine soruyor. Yok yok, sormuyor, bunu soracak ruh halinde değil ki. Artık kendinde değil, titriyor, korkuyor, neredeyse korkudan delirecek. Ama buraya kadar bütün bunları GERÇEKTEN kötü biri olmadığı halde yaşaması gerekiyormuş!

    Şunu sormak gerekir:

    Hiç sevgi dolu bir Yaratıcı, insanlar için yalnızca korku filmlerinde olacak derecede, böylesine ürpertici bir sahne hazırlar mı?

    Ama Şeytan ve cinlerinden insanlara manevi işkenceler etmeleri beklenir, öyle değil mi?

    Ve bu tür manevi işkenceler, bunlara maruz kalan insanları birer ZOMBİYE çevirmez mi?

    Cehennem

    Cennet

    YanıtlaSil