7 Ağustos 2012 Salı

25. kare nedir ?

       Bir video da 1 sn de 24 kare(resim) vardır bazı tekniklerle bu 25 kareye çıkarılabiliyor fakat o kare boş bir resim olsa bile insan gözü ile bu algılanamıyor fakat beynimiz yine her zaman ki gibi bunu algılıyor. Peki neden açık bir şekilde yapmıyorlar?
Bunun sebebi; normal yollarla bunu yaparlarsa eğer irade bunu reddedecektir. 
         1950 yılında ilk kez 25. kare üzerine çalışan James Vicary adlı bilim adamı bu konu ile ilgili ilk deneyini geçekleştirdi. Deney de ki filmde 25. fotoğraflarda kola iç mısır ye yazıyordu yazılar o kadar dar bir zaman diliminde geçiyordu ki gözle algılamak imkansızdı. Vicary bu deney sonunda kola satışlarının %18 mısır satışlarının %57 arttığını gördü. Bunu fırsat bilen büyük markalar 25. kare ve subliminal mesajı birletirip satışlarının dan büyük kar elde etmiştir. Bu yöntemi bir çok büyük firma kullanmıştır.  öncü şirket yine her zaman ki gibi cocacola olmuştur.
        Tabi 25. kare her zaman reklam amaçlı kullanılmamıştır bazen kendi kültürlerini ve yaşam tarzlarını(özellikle Amerika) yerleştirmek için kullanmışlardır.
        Bu yöntem başta Rusya olmak üzere bir çok ülke de yasaklanmıştır. Çünkü özellikle çocuklar için çok büyük bir tehlike haline gelmiştir.
     

24 yorum:

  1. bu paylaşımlar bilinçli gelecekler için çok önemli..teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. paylaşımlarınız gerçekten çok faydalı admin bey isterseniz ikimizde bloglarımızda birbirimizin linkini verebiliriz :) http://yeniparakazanma.blogspot.com/
    Beklerim Sizi..

    YanıtlaSil
  3. Bende sizin sitenizi beğendim ilblog12@gmail.com mesaj atarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. bu bilgileri her yere yazıp herkesin bilinçlenmesini sağlamalıyız tesekkür ederim cok elzem bilgiler gercekten

    YanıtlaSil
  5. Evet kesinlikle.. Yorumunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Bu konu ve dahası hakkında geniş bilgiyi Anti Siyonizm - İlluminati den de edinebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler gerçekten ben hepsini yalan sanıyorum yeni nesil için çok yararlı olacak.

    YanıtlaSil
  8. Burada yazacağım konu 25. kareyle ilgili değil ama önemli. Bilindiği gibi birçok özel yazılım yapılıp bunlar birer virüs gibi gizlice bilgisayarlara gönderilebiliyor. Artık tekniğin nasıl olduğunu bilemem. Ama bir konuda herkesi uyarmak isterim. Eğer internete bağlıysanız ve bilgisayarınızda kamera varsa, özel bir programla belirli bir anda bilgisayar kullanıcısının resmini çekebilir ve ses kaydını da alabilir. Belki isterlerse film şeklinde de yapabilirler.

    Yani siz farkında olmadan sizin sesiniz ve görüntünüz başka yerlerde, ana bilgisayarlarda depolanıyor olabilir. Bu yüzden üstünde kamerası olanlar dikkat etmeliler. Ayrıca internete bağlı değilken bile gizlice yüklenmiş bir program sizin görüntünüzü kaydetmiş olabilir. Daha sonra internete bağlanınca da bunu gönderebilir. Yani amaçları insanları izleyerek, kim hangi şeylerin peşinde bunu tespit etmek. Yani internette hangi bilgisayarı kim kullanıyor bunu görüntülü olarak bilmek istiyorlar herhalde. Bilgisayarınızdan ara sıra fotoğraf kameralarındaki gibi çekim sesi geliyor mu? Gelmese de çekiyor olabilir. Bunları kesin bir bilgi olarak yazmıyorum, sadece bilginiz olsun diye yazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha öncede duymustum böyle bır sey. bılgısayarınızın kamarasına bır sey örnegın bır yara bandı gibi birsey yapıstırın.

      Sil
  9. peki bundan nasıl kurtulabiliriz
    artık dinlediğim şarkıların ne anlam içerdiğini bildiğim için kendimi kötü hissediyorum çünkü hiçbir şey yapamıyorum
    elimden ne gelebilirki
    bundan sonra şarkı dinlememelimiyim
    birçok arkadaşıma anlattım ama onlar bunların bir tesadüf ya da uydurma olduğunu düşünüyor ne yapıcamı bilemiyorum
    bi çare bulanlar anlatsınlar

    YanıtlaSil
  10. Tüm Gizli Gerçekler Burada TIKLAYIN

    YanıtlaSil
  11. böyle bir örgüt olduğunu bilmiyodum sizin sayenizde öğrendim

    YanıtlaSil
  12. ADIM ALEYNA DEMİRKAYA ( e posta istemesinler diye anonim yaptım da :D )Her gördüğünüz şeye illüminati demeyin unutmayın illüminati gizli bir örgüt her yerde kendini belli etmez ayrıca jusit , rihanna(illüminati prensesi) , demi , lady gaga ,beyonce , madonna(illüminati kraliçesi)jay-z , miley.... daha bissürü war türkiyeden tarkan , acun ve sertap erener illüminati One Direction'a illüminati diyenler yanılıyor ewt eskiden illüminatiydi ama SİMON COWELL yüzünden ( x factor jürisi ) simon One Direction'u illüminati yapmak için müzik piyasasında yardım etii we onları zorla illüminati yaptı :D BEN ONE DİRECTİON VE LOUIS TOMLINSON 'UN EN BÜYÜK HAYRANIYIM :D onların her şeyini biliyorum o yüzden benle One Direction illüminati diye tartışmayın Ayrıca Zayn Müslüman ve Louis de Müslüman olmak istiyo..! ve taylor swift illü değil bu çok tartışıldı onu sewmiyorum ama illü değil arkadaşlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak kardeşim sen de bu 1D dedikleri şeyin hayranıymışsın ama bak şimdi Zayn müslüman diyorsun sen bunu neye dayanarak söylüyorsun Zayn müslüman falan degil çogu fotografında hristiyanlık sembolü olan artı işareti var buna ne diyeceksin ? Senin sevdigin adamlar bu örgüte üye olabilirler ve sonra çıkmak da isteyebilirler zaten çıkmaya çalışıyorlarsa adamdır bunlar (Tupac gibi) Bak adam Killuminati diye albüm yaptı sonra öldürdüler Eminem ve Rihanna çıkmak istediler ama tehdit edildiler vesayre Bende Eminem fanıyım ama Eminem'in illumunati ileyaşadıkları biliyorum yani sana söyleyecegim şey: Sevdiklerine aşırı baglanma sonra yaptıkları hatayı göremeyecek kadar kör olursun

      Sil
  13. alynayı yerun -.-

    YanıtlaSil
  14. Adınızı gercektwn dogrumu veriyorsunuz bilmiyorum ama hem cesaretlisiniz hemde bu konuyla ilgili bayagı bir seyler biliyorsunuz ben yazmis olduklarinizin cogunu okudum semboller haricinde yazmis olduklarinizi anladim bana cok mantikli geldi ama bunlari nerden biliyorsunuz ismim gürkan meydan facebooktan eklerseniz size zahmet konuşmak isterim

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkürlerrr yaaaa mükkemmelsiniz :D

    YanıtlaSil
  16. Herkez illamınatı uyesı demek sacma olurdu bence beynınızın hosuan gıdecegı seylerlerı ınsanın gorme yada duyması dısında sadece beynımızın algılayabılıcegı sınyallerle yada goruntuler yayınlayarak satıs yada ızlenme rekoru kırılmasını ısteyen herkezın ısteyerek yaptıgınıda kabul edebılırız kısacası bır uretıcının kendı urunlerının cok satılması ıcın yapacagınada emınım

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar benim ödevim 25. kare ve bunun hakkında bilimsel bilgiler makaleler bulmam gerekiyor bana yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  18. yuh yaaa insaf kardeşim neymiş bu illuniminati

    YanıtlaSil
  19. insanları bilgilendirdiğiniz için gerçekten çok mutluyum ama bu haberleri bütün insanların bilmesi için daha çok gündeme gelmesi gerekiyor yine de teşekkürler .
    :))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil